A legtöbb ember, amikor betér egy étterembe, bele sem gondol, hogy az őt kiszolgáló vendéglátó egység kinek lehetett az álma, kinek köszönhető a melegséget árasztó, marasztaló hangulata, vagy kinek a gondossága teszi különlegesen finommá az ott felszolgált ételeket?

Te, Kedves Látogató, - aki érdeklődve kattintottál erre a menüpontra - Te vagy talán a kivétel, aki igenis szeretné meglátni az embert, ott ahol más - a hétköznapi rohanásban - nem látja meg.

Köszönöm ezt Neked! 

Cserébe hadd meséljek Neked kicsit magunkról.

Az én nevem Ruszkai Katalin, de itt mindenki csak Katikának szólít. Nem is csoda, hogy ez sokak számára ennyire természetes, hiszen két évtizeddel ezelőtt ennek a szállodának és az étteremnek a helyén csupán egy családi ház állt, benne pedig egy családias kisvendéglő. Ott pedig külön ebédelő közönsége volt a pultnak, voltak, akik minden nap ott étkeztek és jókat beszélgettünk, amíg lefőztem a kávét.

Kezdetben a szakács is én voltam, ezért a házias ízek megtartása a mai napig nagyon fontos számomra. Manapság viszont a két szakács kollegára bízom a főzést, magam részéről a jó minőségű alapanyagok beszerzéséért és az ételeink változatlan jó minőségéért vagyok felelős. Ellenőrzöm és felkutatom a legfinomabb alapanyagokat és minden nap bemegyek a konyhába és ellenőrzés céljából sorra végigkóstolom az ételeket.

Azért is nagyon fontos ez a feladatom, mivel a családom is itt eszik nap, mint nap. Együtt reggelizünk és ebédelünk, a leghátsó asztalnál. Most is van olyan vendégünk az utcából, aki megnézi, hogy mi mit eszünk és ő maga is azt rendeli. 

Ahogy az unokámat, Leát is látják felnőni, és már kérdezgetnek utána, ha nem látják, s van, aki Németországból minden évben még ajándékot is hoz neki.

A kollégákkal bizalommal és kellő tisztelettel vagyunk egymás iránt. Ezért lehetséges az, hogy ez a csapat ilyen régóta együtt van már, ami a mi szakmánkban igen ritka, s általunk nagyra becsült kincs.

Örülök annak, hogy a folyamatos megújulás iránti igényt a fiamnak is sikerült átadnom. Így mára már ő válhatott a modernizálás erős motorjává nálunk. Neki köszönhető az étterem legújabb arca is, mely már mind kinézetében mind az étlap kínálatában képes kielégíteni nemzetközi vendégkörünk igényeit is. 

Még a legjobb munkatársainknak is lehet olykor rossz napja. Ezért kérem, hogy bármilyen problémája is legyen, keressen engem személyesen, akár kihűlt a levese, mire felszolgálták, akár a kávé minősége nem megfelelő, vagy egy étlapon nem szereplő specialitást rendelne meglepetésként szerelme számára, netántán egy babaülésre lenne szüksége azonnal!

Legtöbbször bent vagyok az irodában munkaidőben. Ha mégsem találna meg, akkor kérem, keressen meg az alábbi elérhetőségeim egyikén.

Kategória: II. osztály

Üzemeltető: Szőnyi Hotel Kft.

Üzletvezető:
Pophrisztov Vaszilev Péterné (Ruszkai Katalin)
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 30 924-6167

Konyhafőnök:
Riedl Endre Tamás